Yoga

By Irene Damanaki

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δείτε το πρόγραμμα των μαθημάτων Εδώ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η διάρκεια των μαθημάτων Yoga για παιδιά και ενήλικες, είναι 1 ώρα.

Ωφελει η Yoga τους αντρες;

Η yoga απευθύνεται σε όλους μας. Και φυσικά και στους άντρες. Ας μην ξεχνάμε ότι ξεκίνησε στην Ινδία περίπου 5000 χρόνια πριν και αρχικά, απευθυνόταν μόνο σε άντρες. Δείτε το άρθρο στο Blog.

Δεν εχω γυμναστει ποτε. Μπορω να ξεκινησω τωρα;

Η Yoga δεν έχει ηλικία και δεν προϋποθέτει αθλητικό υπόβαθρο. Μπορείτε να ξεκινήσετε από το μηδέν και ανάλογα το πόσο τακτική είναι η πρακτική σας, μέσα σε λίγο μόνο διάστημα, να βελτιώσετε την αντοχή, την ευκινησία και το αναπνευστικό σας. Αν ασχολείστε με τη Yoga για πρώτη φορά, τότε η επιλογή ενός σωστού δασκάλου, είναι το πρώτο βήμα. Η σωστή καθοδήγηση μπορεί να σας φέρει γρηγορότερα τα επιθυμητά αποτελέσματα και πάντα με ασφάλεια. Θα είστε σε θέση να νιώσετε τη διαφορά μέσα σας, μέσα σε μόλις λίγα μαθήματα. Θα εκπλαγείτε με τα πόσα μπορεί να κατακτήσει το σώμα σας.

Εχω αγχος. Θα με βοηθησει η Yoga;

H Yoga είναι συνδυασμός αναπνοής και κίνησης. Μαθαίνουμε να ρυθμίζουμε την αναπνοή και να εναρμονίζουμε τη σκέψη μας. Το πρώτο μέρος του μαθήματος, ασχολείται με τη χαλάρωση του σώματος και τη συγκέντρωση του νου, ώστε να διαχειριζόμαστε πλήρως τον εαυτό μας. Η αναπνοή συνδέεται με το αυτόνομο νευρικό σύστημα. Γι΄αυτό το λόγο, η συχνή πρακτική γιόγκα, μας ωφελεί τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Όσο μαθαίνουμε και κάνουμε πρακτική, θα μπορούμε να διαχειριστούμε με αυτοπεποίθηση και θάρρος ότι μας στέκεται εμπόδιο στην εξέλιξή μας.

Ειναι η Yoga θεραπευτικη;

Η τακτική πρακτική της γιόγκα δρα ως προληπτική ιατρική, ή συνδυαστικά με χορηγούμενες θεραπείες.
Αποδεδειγμένα, μπορείτε να κατακτήσετε οφέλη όπως: την αύξηση της αντοχής, τη βελτίωση του μυικού συστήματος, τη βελτίωση της ευλυγισίας του σώματος, την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, ένα σύμμαχο στη θωράκιση του ανοσοποιητικού σας, τη βελτίωση της στάσης του σώματος, την αισθητική διαφορά και γράμμωση, την αισθητή ελάττωση πόνων και ενοχλήσεων κ.α. Η εντατική πρακτική της Yoga ενδείκνυται ακόμα και για σοβαρές παθήσεις, για ψυχοσωματικά νοσήματα και για αποθεραπεία. Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να απολαύσει τα οφέλη της Yoga σε μόλις ένα μήνα πρακτικής.

  • Yoga Level 1,2Tuesday, 7:30 pm - 8:30 pmIrene Damanaki

YOGA

Αν έχετε ανάγκη από ένα πρόγραμμα που μπορεί να απομακρύνει την σωματική ένταση, τη νοητική κούραση, και την συναισθηματική φόρτιση, αν βρίσκεστε σε μια περίοδο της ζωής σας που χρειάζεται να αποκαταστήσετε την υγεία σας και να δυναμώσετε το σώμα σας, η Yoga είναι ότι χρειάζεστε.

Η Yoga, από την αρχαιότητα, χρησιμοποιήθηκε σαν ενισχυτικό θεραπείας και πρόληψης διαφόρων ασθενειών. Σήμερα πολλοί γιατροί εμπιστεύονται τη Yoga και τη συστήνουν ανεπιφύλακτα για να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της θεραπείας.

Με τις κατάλληλες στάσεις του σώματος δυναμώνει το μυικό σύστημα, το σώμα διατηρεί τη ζωτικότητα και την ευλυγισία του και αυξάνεται η ικανότητα της ισορροπίας. Με τις κατάλληλες τεχνικές αναπνοής βελτιώνεται η οξυγόνωση των ιστών και του εγκεφάλου και η συγκέντρωση του νου. Επίσης με τις τεχνικές της χαλάρωσης επιτυγχάνεται εσωτερική ηρεμία, αναζωογόνηση του σώματος και του νου.

Ο καλύτερος εαυτός σας, σας περιμένει στο Yama Yoga.

Ειδικοί Πληθυσμοί

Yoga, κίνηση και….. αντίο γεράματα.

Κατά γενική ομολογία, o μέσος όρος ζωής μας είναι σαφώς μεγαλύτερος από ότι στο παρελθόν..Κι αν μη τι άλλο, όλοι θέλουμε όταν η ηλικία μας φτάνει κάπου εκεί κοντά στα πρώτα –ήντα, να έχουμε μια καλή φυσική κατάσταση και να είμαστε υγιείς…

Η καθιστική ζωή οδηγεί αναπόφευκτα σε μυϊκή βράχυνση, σύσφιξη και αποδυνάμωση των μυών. Η έλλειψη κίνησης και διατάσεων συντελεί στη φθορά και την απώλεια της ελαστικότητας, ενώ χωρίς ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης η οστεοπόρωση γίνεται βραχνάς.

Αρθρίτιδα, αύξηση σωματικού λίπους, οστεοπόρωση, υψηλή πίεση, μειωμένη ελαστικότητα των αρθρώσεων, οσφυαλγία, δυσκολία στην αναπνοή και τον ύπνο, στρες είναι μερικά από το συμπτώματα που οφείλονται στην έλλειψη άσκησης και την καθιστική ζωή.

Η λύση είναι απλή και εύκολη.. Συνεχίζουμε τη ζωή μας κανονικά… Δεν σταματάμε τις δραστηριότητές μας  επειδή ο χρόνος περνά. Δεν έχει σημασία πόσα χρόνια έχουμε στην πλάτη μας, αλλά πόσο καλά διατηρημένη είναι η πλάτη μας για να τα κουβαλάει.. Γι αυτό λοιπόν εντάσσουμε την άσκηση στην καθημερινότητά μας .

Και μια από τις καλύτερες και συνιστώμενες από τους γιατρούς άσκηση για τη μέση ηλικία –και όχι μόνο- είναι η  Yoga.  H οποία λέγεται, ότι έρχεται να επιβραδύνει, ή ακόμα και να αναστρέψει τη διαδικασία του γήρατος.

Ξεκινήστε σήμερα

Yoga για Παιδιά

Η Υoga είναι μια δυναμική τεχνική που βοηθά το παιδί να κινεί το σώμα του με τέτοιο τρόπο ώστε να αισθάνεται όμορφα.

Τα οφέλη για τα παιδιά… 

Γυμνάζει τη σπονδυλική στήλη, που σε μικρές ηλικίες είναι ευάλωτη στη σκολίωση, στη λόρδωση και στην κύφωση.

Βοηθά τα παιδιά με άσθμα, αφού διευρύνει την αναπνοή και τονώνει τους θωρακικούς μυς.

Κάνει το σώμα πιο ανθεκτικό και αυξάνει την ευλυγισία μειώνοντας κατ’αυτόν τον τρόπο τον κίνδυνο ατυχημάτων (κατάγματα, διαστρέμματα, θλάσεις).

Καταπολεμά την παιδική παχυσαρκία, επειδή ισορροπεί τη λειτουργία των αδένων και την πέψη.

Συμβάλλει στην αντιμετώπιση του συνδρόμου ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότητα, διεγείροντας και τονώνοντας το νευρικό σύστημα και βελτιώνοντας τη συγκέντρωση, με ειδικές ασκήσεις απλού διαλογισμού.

Βοηθάει σημαντικά στην αντιμετώπιση του στρες μαθαίνοντας τα να αναπνέουν πάλι σωστά όπως όταν γεννιούνται και να αντιμετωπίζουν χωρίς τρελές εντάσεις τους απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητάς τους.

Συντονίζει την αναπνοή με την κίνηση και ηρεμεί το νευρικό του σύστημα.
Βοηθάει πολύ στη συγκέντρωση

Πώς είναι μια τάξη παιδικής Yoga

Bασικά είναι διασκεδαστική. Tα παιδιά παριστάνουν το σκύλο, τη γάτα, τον αετό, το περιστέρι, το κοράκι και ένα σωρό άλλα ζώα και πτηνά. Mουγκρίζουν σαν την αγελάδα, νιαουρίζουν σαν τη γάτα, πετούν σαν τα πουλιά. Γελούν και ιδρώνουν χωρίς να πιέζονται.

Οι ασκήσεις μπορούν να συνοδεύονται από τραγούδια και κάποια χορευτικά που αυξάνουν το ενδιαφέρον των παιδιών γι’ αυτό που κάνουν. Mαζί με τις στάσεις της Yoga, τα παιδιά κάνουν απλές αναπνευστικές ασκήσεις. Oι εκπνοές και οι εισπνοές μπορεί να συνοδεύονται από ήχους που ηρεμούν και χαλαρώνουν τα παιδιά. Oι αναπνευστικές ασκήσεις αυξάνουν το εύρος της αναπνοής και τονώνουν τις κυψελίδες των πνευμόνων.

Στις ασκήσεις συγκέντρωσης τα παιδιά συγκεντρώνονται σε πράγματα, παιχνίδια, μέλη του σώματος ή καταστάσεις που ορίζει ο δάσκαλος και μέσα από την ολιγόλεπτη σιωπή εκπαιδεύονται σιγά-σιγά να συγκεντρώνονται, να σιωπούν και να ακούν.

Τοποθεσία / Επικοινωνία

Yama Yoga
Θουκυδίδου 8-10
Αργυρούπολη 164 52, Αθήνα

+30 2111825027
+30 6973244854
info@yamayoga.gr

Ωραριο Λειτουργιας

Δευτέρα08:30-13:30 & 17:30-21:30
Τρίτη08:30-13:30 & 17:30-21:30
Τετάρτη08:30-13:30 & 17:30-21:30
Πέμπτη08:30-13:30 & 17:30-21:30
Παρασκευή08:30-13:30 & 17:30-21:30
Σάββατο 10:00-13:00
ΚυριακήΚλειστά